Επιστροφή Προϊόντων

Η εταιρεία μας σας δίνει την δυνατότητα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που τα παραλάβατε.

1.Τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, τα έξοδα μεταφορικών επιστροφής των προϊόντων τα επιβαρύνεται ο πελάτης. 

2. Στην περίπτωση που ο λόγος της επιστροφής αφορά σε λάθος της εταιρείας (π.χ. ελαττωματικό προϊόν) δεσμευόμαστε να αναλάβουμε το κόστος επιστροφής του προϊόντος.

3. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, σας καταβάλουμε το ποσό εντός 10 ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε την επιστροφή, εξαιρώντας τα μεταφορικά έξοδα. Βασική προϋπόθεση να υπάρχει η απόδειξη αγοράς. Χωρίς αυτή δεν είναι εφικτή η επιστροφή χρημάτων για λογιστικούς λόγους.

(Είναι καλό να φωτογραφίζετε τις αποδείξεις σας, σε περίπτωση που μπορεί να χαθούν)

4.Αν δεν είστε σίγουρη/ος για την αγορά σας και θέλετε να επιστρέψετε το ρούχο, εκτός από την επιστροφή χρημάτων, έχετε και την επιλογή να κρατήσετε το ποσό σε μορφή πιστωτικού για μελλοντική σας αγορά. Και σε αυτή την περίπτωση, ωστόσο, τα μεταφορικά έξοδα εξαιρούνται από το ποσό του πιστωτικού και το κόστος για να επιστρέψει σε εμάς καλύπτεται από εσάς.

5. Στην περίπτωση αλλαγής καλύπτουμε μόνο τα μεταφορικά για να σταλθεί το αρχικό ρούχο σε εμάς και μόνο για την 1η αλλαγή. Τα μεταφορικά για την αποστολή της αλλαγής καλύπτονται από τον πελάτη.

6.Αλλαγές γίνονται μόνο σε νούμερα ή χρώματα του ίδιου προϊόντος και όχι με διαφορετικά προϊόντα, ανεξαρτήτως τιμής.

7.Προϊόντα τα οποία αγοράζονται με έκπτωση  50% και άνω ή ανήκουν σε παλαιότερες συλλογές, γίνονται δεκτά μόνο για αλλαγές σε νούμερα και χρώματα ή σε μορφή πιστωτικού υπολοίπου και όχι για επιστροφή χρημάτων. Το ίδιο ισχύει και για τις προσφορες που έχουν έκπτωση συνολικής αξιας 50% και πάνω.

8.Για τις αλλαγές σε προϊόντα με έκπτωση  50% και άνω ή που ανήκουν σε παλαιότερες συλλογές, ο πελάτης επιβαρύνεται το συνολικό κόστος των μεταφορικών. Το ίδιο ισχύει και για τις προσφορες που έχουν έκπτωση συνολικής αξιας 50% και πάνω.

9.Αλλαγές και επιστροφές στα αξεσουάρ (κάλτσες, καπέλα, τσάντες κλπ) δεν είναι εφικτές.

Οι επιστροφές/αλλαγές/πιστωτικά γίνονται δεκτά μόνο όταν τα προϊόντα βρίσκονται στην ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε, με όλα τα καρτελάκια κλπ.

Ρουχα που έχουν φορεθεί και έχουν αφαιρεθεί τα καρτελάκια τους δεν γίνονται δεκτά. Ισχύει και για ρούχα που παρουσιάζουν πρόβλημα αφού έχουν φορεθεί και χρησιμοποιηθεί, διοτι δεν είναι δυνατόν να γνωρίζουμε την χρήση που έχετε κάνει.

Το προϊόν είναι υπό την ευθύνη του πελάτη μέχρι να φτάσει σε εμάς. Αν μια επιστορφή/αλλαγή σταλθεί ταχυδρομικώς από τον πελάτη, διατηρούμε το δικαίωμα άρνησης παραλαβής, καθώς όλα τα δέματα πρέπει να παραδίδονται στη διεύθυνσή μας.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να αλλάξετε ή να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε θα πρέπει προηγουμένως να μας ενημερώσετε στο e-mail info@soulrules.gr ή να μας καλέσετε στο τηλέφωνο της εταιρείας.